הסרת משקפיים ללא ניתוח

אפשר ללכת בלי משקפיים ולראות? כן !
צריך ניתוח בשביל זה? לא !

הסרת משקפיים ללא ניתוח הינו טיפול חדשני בו גילי בושרי מומחה.
הטיפול כולל התאמת עדשות מגע מיוחדות לשינה בלילה ורק בלילה, בבוקר מסירים את העדשות ורואים היטב כל היום.

המינוח הקליני לטיפול הוא CRT - Corneal Reshaping Therapy, עדשות מגע מיוחדות מבצעות שינוי לקרנית העין במשך הלילה - שינוי אינדיבידואלי שמותאם באופן ייחודי לכל לקוח כך שבבוקר כאשר מסירים את העדשות אין צורך לחפש את המשקפיים יותר.

איך זה עובד?
זהו טיפול בו מתבצעות מדידות אופטומטריות מדוייקות - פיסיקליות וקליניות - ועדשות טיפוליות מיוחדות מוזמנות כשם שתופרים חליפה על פי מידות אישיות. נקבעת תוכנית למעקב וביקורת על מנת לבדוק את התקדמות הטיפול ולעקוב אחרי בריאות העין.

בקליניקה שלנו מכשיר מיפוי קרנית - הדמייה ממוחשבת של קרנית העין, טכנולוגיה שבלעדיה לא ניתן לבצע את הטיפול ובעזרתה ניתן לעקוב אחרי השינויים שקורים בעין במהלך הטיפול.


הטיפול מתאים לכל גיל אך מותנה בבדיקת התאמה בקליניקה שלנו - אחרי הבדיקה ניתן לקבוע את מידת ההתאמה של הלקוח לטיפול ולהעריך את מידת הצלחת הטיפול.

מעבר לתוצאות, ללכת בלי משקפיים או עדשות מגע במשך היום ולראות היטב, יתרונו הגדול של הטיפול שהוא הפיך לחלוטין. לא חותכים כלום בעין וגם לא צורבים - ברגע שרוצים לחזור למשקפיים מפסיקים לישון עם העדשות והעין חוזרת למצבה לפני הטיפול.

חדות ראיה טובה ותוצאות ניתן לראות כבר אחרי הלילה הראשון של הרכבת העדשות, בטווח של שבוע עד חודש ניתן להגיע לראיה חדה ברורה ויציבה לכל אורך שעות היום ללא צורך במשקפיים.


גילי בושרי
 
אופטומטריסט קליני


.M.S.   B.Sc
 
 
 

יגאל אלון 92
תל  אביב
כניסה ה
קומה 3


03-5615020
050-6468766

 

 
 
 
 
                                                                                    
   
 Bookmark and Share



לייבסיטי - בניית אתרים