בדיקת ראייה לילדים

האם יש גיל מוקדם מדי לבצע בדיקת ראייה לילדים שלנו?
מי בודק את הראייה לילדים שלנו?
האם ילדינו רואים את העולם שאנחנו כל כך מתאמצים לתת להם?

בדיקות ראייה לילדים הן תחום מורכב במקצוע האופטומטריה וברפואת עיניים והדרך הנכונה לדאוג לשלום העיניים של ילדינו היא בשיתוף פעולה של אופטומטריסט מורשה משרד הבריאות עם רופא עיניים המומחה לילדים.
 

שש השנים הראשונות לחיים הן תקופה קריטית להתפתחות הילד בכלל ולהתפתחות מערכת הראיה בפרט. אבחון לקוי של בעיות ראייה או אי אבחון בכלל יכולים להשפיע על אופן  ההתפתחות של הילד ולבוא לידי ביטוי גם בירידה ביכולות הלימוד במהלך שנות בית הספר.

בדיקת ראייה לילדים מומלצת החל מגיל חצי שנה ואילך - בתחילה על ידי רופא עיניים מומחה לילדים ובהמשך בדיקת ראייה על ידי אופטומטריסט בקליניקה שלנו.

גילי בושרי רואה את הטיפול בעיניים של ילדים כמאמץ משלוב ומשותף עם רופאי העיניים המומחים לבדיקת ילדים והמוסמכים לכך על ידי משרד הבריאות.

במהלך שנות לימודיו ועבודתו הקלינית, גילי בושרי צבר ידע וניסיון רב בבדיקת ראייה לילדים. הבדיקה כוללת אבחון ליקוי רפרקטיבי, בדיקת ראיית צבעים, ראיית עומק ותלת מימד, בדיקה של תפקודים דו עיניים וסריקה של בריאות העין.

פזילה, עין עצלה, מספר גבוה או צילינדר הם רק חלק מהליקויים שאפשר לאבחן בשנים הראשונות לחיים ובדיקת עיניים טובה ומקצועית יכולה לשנות ולתת לילדינו את נקודת הזינוק הטובה ביותר לחיים.

בדיקת ראייה לפני כיתה א' היא אבן דרך קריטית בתפיסת הטיפול בעיניים של ילדינו ומומלצת אפילו אם לא יודעים על בעיות ראיה כלשהן !


גילי בושרי
 
אופטומטריסט קליני


.M.S.   B.Sc
 
 
 

יגאל אלון 92
תל  אביב
כניסה ה
קומה 3


03-5615020
050-6468766

 

 
 
 
 
                                                                                    
   
 Bookmark and Share



לייבסיטי - בניית אתרים